8 listopada 2013

Wymianka jesienna.

Dziś chciałam pokazać drobiazgi, jakie uszyłam na wymiankę jesienną na forum "szyjemy po godzinach". Wymianka miała być w kolorach typowo jesiennych... czyli brąz, purpura...no, może trochę mało u mnie żółci...
W skład zestawu wchodzą: torebka, portfel, podkładki pod kubek dla dwojga i zakładka do książki:
Prezent poleciał do Danusi. Mam nadzieję, ze moja wymianka jest choć trochę zadowolona :)
Ja z kolei dostałam od Małgosi - artystycznej duszy, cudny frywolitkowy komplecik: naszyjnik i kolczyki.
Jest to technika, którą niezmiennie podziwiam u innych, ponieważ sama tego nie potrafię... to po prostu misterna, zegarmistrzowska robota...
Bardzo Ci Małgosiu dziękuję :)

Do końca tego roku umówiona jestem jeszcze na dwie prywatne wymianki. A później, tzn. po nowym roku szykuje się mała przerwa, przynajmniej w kwestii wymianek...
Na jakiś czas sprawy szyciowe zejdą na drugi plan a to dlatego, że pod moim sercem zamieszkał nowy lokator, a właściwie lokatorka, która przyjdzie na świat już na wiosnę i będzie wymagała odrobiny więcej czasu i uwagi... Na dodatek muszę jeszcze zdążyć przygotować jej wyprawkę... jakaś podusia i kołderka...
A oto moje maleństwo:
Pozdrawiam wszystkich serdecznie i cieszę się, że tu zaglądacie :)

19 komentarzy:

  1. Moje gratulacje masz Dorotko,dbaj o siebie i o córeczkę.A szycie i wymianki poczekają.Ta ostatnia twoja śliczna,zrobiona z sercem i bardzo profesjonalnie wykończona,.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze raz Wam bardzo serdecznie gratuluję !!!
    Piękne prezenty przygotowałaś na wymiankę.
    Frywolitkowy komplet prawdziwie jesienny.
    Ściskam mocno i pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję córeczki - piękne zdjęcie profilowe :-)
    Torebka i frywolitki również urocze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję córeczki i życzę duuuużo zdrówka dla was obojga: ) A co do wymianki to torba piękna i bardzo spodobała mi się ta zakładka do książki oraz podkładki z listkiami- śliczne: )

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę dużo zdrowia i radości:)

    OdpowiedzUsuń
  6. przede wszystkim gratuluję nowej lokatorki! a elementy wymianki są świetne, bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję i życzę Wam obu dużo zdrówka, a Twoje drobiazgi szyciowe przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję i życzę zdróweczka, myślę ,że córunia będzie grzeczniutka i pozwoli mamie realizować się w twórczości, zwłaszcza ,że z pewnością większość dzieł będzie właśnie dla Niej :-) Tworzysz pięknie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna i tak staranna wymianka, że tylko pozazdrościć obdarowanej :)
    Jeszcze raz Doroto duuużo zdrowia dla Was i dbajcie o siebie !!!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. a ja bym chciała zamówić u Ciebie portfel :) da się?

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna dziewczynka ... kapkę w kapkę mamusia ;)))
    uściski najmocniejsze ślę

    OdpowiedzUsuń
  12. Przede wszystkim gratuluję prezentu pod sercem, a wymianka no cóż przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uściski dla maleńkiej :))) a z wymianki jestem mega zadowolona, torby to mi wszystkie kolezanki z pracy zazdroszczą. Portfel podziwiają a podkładek i zakładki pożądają :))))

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję córeczki! :) I dodam, ze po przyjrzeniu się danych na Twoim zdjęciu z usg okazało się, ze moja córeczka starsza od Twojej o 4 dni ;) Bo ja miałam usg 17.09.2013 i wtedy było 12w4d. Życze Tobie i sobie spokojnego trzeciego trymestru :) I też niedługo biorę się za szycie pościeli dla maluszka.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale super :) czyli obie będziemy miały córeczki :) i to prawie rówieśniczki... dokładnie... 4 dni różnicy do niedużo, może akurat przyjdą na świat w ten sam dzień? Tobie też życzę szczęśliwego rozwiązania i spokojnych ostatnich miesięcy... daj znać jak już się rozpakujesz... pozdrawiam!

      Usuń
    2. I wzajemnie - daj znać jak córcia będzie już po tej stronie brzucha :) Powodzenia i zdrówka życzę :) I koniecznie pochwal się jak już uszyjesz pościel :D

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...