26 listopada 2013

Jarmark świąteczny i nowe torebeczki.

W niedzielę 24-go listopada odbył się w naszym mieście I Cieszyński Jarmark Świąteczny, w którym miałam przyjemność brać udział.
Ogólnie było super, choć pogoda nie była zbyt życzliwa w tym dniu dla wystawców... Powtarzające się opady deszczu dały trochę w kość, ale mimo wszystko nie przeszkodziły kupującym i odwiedzającym nasze stoiska przyjść pod parasolami i skorzystać z imprezy...
To tylko dowód na to, że rękodzieło cieszy się w naszym kraju coraz większą popularnością i zainteresowaniem... Klienci nie znaleźli tu chińszczyzny i tandety, tylko wyroby różnego gatunku wykonane starannie i z sercem, przez rękodzielników...
Więcej informacji na temat jarmarku znajdziecie tutaj
Jest tam też galeria zdjęć, które można obejrzeć...
Ja chciałam tylko pokazać moje skromne stoisko, może trochę mało świąteczne w porównaniu do innych, niemniej jednak klienci chętnie zaglądali i kupowali drobiazgi na prezenty dla bliskich...

Kto nie był niech żałuje, a ja tymczasem mam dobrych kilka miesięcy, żeby przygotować się na letni jarmark, który odbędzie się w sierpniu...

Przy okazji chciałam jeszcze pokazać dziewczęce torebeczki, które udało mi się uszyć na jarmark i które cieszyły się dużym zainteresowaniem...
Są to zwykłe małe torebusie, których głównym elementem ozdobnym są klapki z cudnych patchworkowych tkanin.
Oto one... wszystkie razem i każda z osobna...

16 komentarzy:

  1. Torebeczki urocze a jaki wybór,dla każdego coś innego,co kto lubi:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak Danusiu, każdy znalazł coś dla siebie, a jeśli chodzi o torebki, to zwłaszcza sympatycy kotków i piesków byli zachwyceni...

      Usuń
  2. Świetne te torebeczki. Szkoda, że dzieweczęce, bo chętnie sama nosiłabym taką torebkę. Chyba wezmę udział w przyszłym jarmarku. Chciałam w tym, ale już nie było wolnych straganów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rezerwacja straganów po ogłoszeniu info o jarmarku rozeszła się w jeden dzień, Tak więc zapraszam na sierpniowy... miło będzie Cię poznać Jaskółko, bo zauważyłam, żeś tutejsza :)

      Usuń
    2. Ano stela, jak się tu mówi. Mam nadzieję, że się spotkamy:)

      Usuń
  3. Te torebki są śliczne, tkaniny cudowne, ta pierwsza najbardziej mi się podoba, ale te kocie też są świetne :)) W sumie co kto lubi to znalazł :)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne torebki, bardzo kolorowe i wesołe, aż miło popatrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne torebeczki i tkaniny, z których wykonane.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne torebki i inne drobiazgi na Twoim stoisku.
    Mam nadzieję, że nie zmarzłaś stojąc na jarmarku.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dorotko♥
    byłaś wzorowo przygotowana :)))
    torebeczki prześliczne♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny dorobek, tkaniny prześliczne i wszystko, tak efektownie się prezentuje, nic dziwnego ,że było zainteresowanie wśród oglądających :-) Życzę dalszych sukcesów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny dorobek, tkaniny prześliczne i wszystko, tak efektownie się prezentuje, nic dziwnego ,że było zainteresowanie wśród oglądających :-) Życzę dalszych sukcesów.

    OdpowiedzUsuń
  10. Stoisko bardzo ładnie prezentowało się:) My tu wszystkie o świętach myślimy a ty już o kiermaszu letnim:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyglądasz wśród swojej twórczości :) torebki są tak dopieszczone - musiały cieszyć się zainteresowaniem wśród odwiedzających, pozostałe drobiazgi mało widoczne ale dostrzegam chyba podkładki i cudne serduszka - gratuluję !!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne te torebki! Fajny miałaś pomysł! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...