7 grudnia 2013

Mikołajkowa wymianka

Wczoraj listonosz zawitał do mnie z ogromną paczką a w niej mnóstwo dobra wszelakiego, czyli ogólnie mówiąc kolejna sfinalizowana wymianka mikołajkowa... tym razem z Jolą...
Jola prosiła, żeby uszyć jej do kuchni komplecik podkładek, oraz poduszkę z jej imieniem i rybką.
Ja zamówiłam jak zwykle to, czego sama nie potrafię zrobić, czyli cudne gwiazdeczki szydełkowe, które już od jakiegoś czasu zbieram do wystroju choinki... Zawartość paczki przeszła moje najśmielsze oczekiwania, ponieważ oprócz gwiazdeczek, co do których się umawiałyśmy było mnóstwo innych cudowności... Zresztą zobaczcie sami...

To moje rzeczy szyte na wymiankę, czyli poduszka oraz komplet podkładek...

a teraz to, co znalazłam w paczce od Joli:
cudne szydełkowe gwiazdeczki, każda jedyna i niepowtarzalna...
a do kompletu prześliczny aniołek:

i to właściwie miało być tyle jeśli chodzi o wymiankę ale Jola dorzuciła jeszcze cudne szydełkowe motylki, garść słodkości:
kilka fajnych tkaninek, oraz upolowane świetne wzory krawatów, które ostatnio zbieram...(widziałam z nich w necie mnóstwo ciekawych inspiracji, ale na razie do tego dojrzewam)
nie zabrakło też drobiazgu dla juniora, który zaraz zaczął rozpracowywać nową zabawkę :)
Jolu jeszcze raz bardzo Ci dziękuję za tak cudną wymiankę, jak tylko gwiazdeczki zawisną na choince na pewno pokażę całość...

8 komentarzy:

  1. Była to cuuuuuuuuuuuudna wymianka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Same śliczności, nie wiem co ładniejsze,bo i twoje szycie to arcydzieła i Joli szydełkowane śnieżynki to prawdziwe cudeńka. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie jesteście nieziemskie artystki:):) Niesamowite rzeczy tworzycie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajna wymianka , wszystko ładne więc nie wiem co chwalić

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny komplet uszyłaś! Rybka jest jak żywa! I śliczności dostałaś! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. To się nazywa wymianka, piękne rzeczy wysłałaś i przecudne wspaniałości otrzymałaś, no no :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała wymianka:)
    Podusia przepiękna!:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...