30 października 2013

Kolorowe drobiazgi

Ostatnio dominują u mnie małe formy szyciowe: chusteczniki, podkładki, kosmetyczki itp...
Część z nich przygotowuję do zabrania ze sobą na jarmark świąteczny, który już niedługo po raz drugi odbędzie się w naszym mieście i na który już dziś, serdecznie wszystkich zapraszam...
Więcej info o jarmarku znajdziecie TUTAJ
Razem z koleżanką Asią z bloga Strefa Koloru będziemy miały stoisko, na którym zaprezentujemy swoje wyroby rękodzielnicze...
A teraz kilka zdjęć tego, co ostatnio powstało...

Kosmetyczki - różne kolory i wielkości (mam nadzieję,że będzie ich więcej)

Tradycyjne chusteczniki w dość dużej gamie kolorystycznej:


Podkładki pod kubki
na razie trzy komplety ale będą kolejne...

Uszyłam też wiśniowe termoforki - będące domowym środkiem łagodzącym ból, rozgrzewającym i rozluźniającym...
Gdyby ktoś był zainteresowany nabyciem takiego termoforka odsyłam do koleżanki, która się tym zajmuje -> tutaj

No i jeszcze na koniec, szyciowa próba kota-klamkowca...
Jakoś specjalnie nie przepadam za szyciem zabawek a zwłaszcza ich wypychaniem, ale te koty jakoś szczególnie mnie urzekły i może jeszcze kilka powstanie... Pozdrawiam wszystkich odwiedzających i nowych obserwatorów... Cieszę się, że czasem do mnie zaglądacie :)

8 komentarzy:

  1. Ale kolorowo :)) Kupujący będą mieli trudny wybór bo wszystko fantastyczne :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te podkładki pod kubeczki,ślicznie wyhaftowane filiżanki dodają im uroku,a materiały przecudne wybrałaś na te drobiazgi.:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie uszytki śliczne, Powodzenia na jarmarku i miłej zabawy :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Kot the best. Jarmark w Cieszynie jest naprawdę świetny. Warto go zaliczyć, bo naprawdę bardzo fajne rzeczy dziewczyny prezentują:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gama kolorystyczna chusteczników powalająca :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chusteczniki są przepiękne, idealny pomysł na upominek, przepiękne kolorki: )

    OdpowiedzUsuń
  7. Byłam, widziałam, ale nie pochwaliłam głośno Twojej wspaniałej hurtowej produkcji.
    Kot cudny !!! Wszystkie uszytki wspaniałe, kolorowe i perfekcyjnie wykonane.
    Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...