16 października 2013

Kolejne kilka ciuszków...

Dziś chciałam pokazać szyte jeszcze w wakacje, kolejne ciuszki... tym razem nie dla mnie...
No i jak zwykle pokażę je hurtowo, bo nie chce mi się rozdrabniać szczegółowo nad każdym z nich... w końcu to nic wielkiego...

Jako pierwsza letnia sukienka z białej haftowanej bawełny
Wykrój z jakieś burdy... z jakiej, zabijcie mnie, ale nie mam pojęcia... przerysowałam wykrój i nie zapisałam... został mi tylko sam rysunek, więc może ktoś dojdzie po modelu co to za burda...
Dodam tylko, bardzo ładnie leży ten krój i chyba następnego lata uszyję sobie taką kieckę ;)

Kolejne ciuszki to spódniczki... krojone bez szablonów... jedna zwykła, prosta - druga z kontrafałdami...
Spódnice tego typu zawsze szyję bez wykroju, korzystając tylko z miary zdjętej z klienta...


W dalszej kolejności szyte w sierpniu sukienki dla drużek na wesele... wykrój - burda 2/2012r - jest to lekko zmodyfikowany model 142
Zdjęcia niestety marne, lampa błyskowa i atłasowa tkanina jakoś nie chciały ze sobą współgrać... :(
poniżej jeszcze w trakcie szycia...
tył zapinany na guziczki, w pasie wiązany kokardą...

i w trakcie przymiarki...
a tu już zdjęcia z wesela, na którym dziewczynki wystrojone w kieckach pięknie się prezentują...
fotki z wesela autorstwa Pana Mariusza

6 komentarzy:

  1. Dziewczynki pięknie wyglądały, a ta letnia biała sukieneczka bardzo m się podoba, szkoda, że lato się już skończyło :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Biała sukienka świetna, bardzo by mi się taka długa marzyła.
    Dziewczynki ślicznie wyglądają w Twoich sukienkach.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się takie pomysły, gdy na weselu małe dziewczynki są ubrane w taki sam sposób :) Ładnie się to prezentuje :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciuszki rewelacyjne, wszystkie! Pierwsza spódniczka po prostu mnie zauroczyła:) Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...