25 października 2014

Misie i kotki.

Kolejne dzieciaczki obdarowane :)
Tym razem dla dwóch małych dziewczynek - personalizowane podusie w tonacji wrzosowo-fioletowej. Tył lawendowy, zapinany na rzepy, środek-panel z haftowanymi maszynowo miśkami - całość przepikowana na ocieplinie ( dalej walczę z lotem trzmiela )

i zbliżenie na "trzmiela" (pomalutku go doskonalę)

Uszyły się też dwie bardziej skromne - dla kociomaniaków :)
Wiem, że mało ostatnio pokazuję swoich uszytków, ale walczę z notorycznym brakiem czasu. Mam kilka rozgrzebanych projektów, które aż się proszą, żeby je skończyć. Nowych nie zaczynam, dopóki nie uwolnię się od ufoków :P

I na koniec zajawka czegoś, nad czym obecnie pracuję:
Jeszcze sporo do zrobienia... a ponieważ jest to rzecz nie cierpiąca zwłoki, to mam nadzieję, że pójdzie mi szybko i w następnym poście będę mogła się pochwalić efektem końcowym :)

6 komentarzy:

  1. Przepiękne podusie, takie dopieszczone, a dzieciaczki na pewno to docenią, tuląc się do nich. Sówka rewelacyjna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne te poduszki, szczególnie kocie wpadły mi w oko, bo pochwalę się ,że ja też własnie zakupiłam ten koci panel. Pomyślę nad doborem kolorów na obramowanie .:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dorotko Ty to już jesteś bączkiem :)))))))))))))))))trzmiel musi się schować
    a zajawka PRZESŁODKA !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Podusie śliczne, zwłaszcza te lawendowe :) Sowa mnie zaciekawiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podusie przecudnej urody , takie dopieszczone , pozdrawiam ciepło :))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...