2 kwietnia 2014

Jestem Mamą :)

Witajcie kochani!
Pewnie już większość z Was wie, że zostałam mamą po raz drugi :)
Ewelinka przyszła na świat SN 29-go marca o godz 15.05
Mała, słodka kruszynka... zakochałam się w niej, jak tylko położyli mi ją na brzuchu - 53cm i 3470g szczęścia. Sam poród przebiegł w błyskawicznym tempie, aż sama byłam zaskoczona, że trwało to niecałe 3 godziny! Na szczęście mąż był ze mną i służył wsparciem, chyba dlatego tak szybko poszło :) Poza tym miałam fantastyczną opiekę, zarówno na porodówce jak i na oddziale noworodkowym.

A to Ewelinka w dniu wyjścia ze szpitala:

Moje słoneczko tylko je i śpi :)

Mama bardzo się z tego powodu cieszy, bo jak tylko wydobrzeje, to chciałaby wrócić do maszyny i swoich szyciowych planów :P

A dziś maleńka zaszczyciła nas swoim cudnym uśmiechem:

Dawidkowi zaś przypadła rola starszego brata, póki co bardzo sie stara ;)

Dziękuję rodzinie, wszystkim znajomym i bliskim za słowa wsparcia w ostatnich dniach przed rozwiązaniem oraz za wszelkie życzenia i gratulacje.

A dla wszystkich obecnych i przyszłych Mam dedykuję ulubioną piosenkę Natalii Niemen, która wciąż za mną chodzi...

32 komentarze:

  1. Ogromne gratulacje! śliczna kruszynka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka śliczna królewna. Jaki uśmiech. Gratuluję z całego serca.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny uśmiech !!!
    Życzę Wam tylko szczęśliwych chwil z Ewelinką. Niech rośnie zdrowa, radosna i szczęśliwa otoczona miłością całej Rodziny.
    Skoro Maleństwo śpi, Ty również korzystaj z każdej chwili i odpoczywaj.
    Starszy braciszek pokochał siostrzyczkę ?
    Ściskam Cię delikatnie, a córeczkę w czółko ucałuj Dorotko.

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniała Dziewczynka!!! Gratuluję i pozdrawiam cieplutko całą Rodzinkę :))

    OdpowiedzUsuń
  5. O jaki słodziaczek:))) Gratulacje serdeczne!!!
    Buziaczki w maleńkie stópki!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję!! Jest przecudna :) Niech zdrowo rośnie!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję ślicznej córeczki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej, Dorotko jak się wzruszyłam:) Czekałam na tę wiadomość:) śliczną masz córeczkę, z całego serca gratuluję! Cieszę się, że wszystko dobrze i szybko przebiegło, że miałaś dobrą opiekę, to takie ważne...
    Ach, ciekawe jak to się u mnie potoczy...
    Życzę Wam zdrówka i wszystkiego dobrego:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję i życzę byś duuuzo takich uśmiechów zarejestrowała jeżeli nie aparatem, to chociaż w pamięci .

    OdpowiedzUsuń
  10. ha, ha ma fufelki i śliczne uszka :))
    i jest podobna do Dawidka :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje :-) Śliczna Mała :-) Wszytskiego dobrego dla całej Twojej rodziny :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje! Mała jest śliczna. Datę wybrała sobie super - jak mój młodszy syn:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne maleństwo ♥ Niech się wam zdrowo chowa :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze raz gratuluję ślicznej córeczki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Najserdeczniejsze gratulacje! Uśmiech Ewelinki jest przecudny! Dużo zdrowia Wam życzę!!!!!!:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję ślicznej dziewczynki!!! Dużo zdrówka dla Was obu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uśmiechnięte zdjęcie małej jest urocze. Niech się zdrowo chowa i da mamie trochę poszyć :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dni pełnych uśmiechów!

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję dwojga pięknych dzieci i życzę szczęścia dla całej Rodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję cudownej maleńkiej córeczki. No teraz to będziesz mieć pełne ręce roboty. Małe księżniczki lubią się obierać i przebierać ciągle w coś nowego. Oczywiście Wspaniały synek też nie zostanie golaskiem. HIHI
    Masz dwoje pięknych i cudownych dzieci, jeszcze gorące gratuluję i życzę duuuuuużo zdrówka i samych radosnych chwil. Pozdrawiam AGA

    OdpowiedzUsuń
  21. Serdecznie gratuluję! Malutka jest przesłodka :) Aż się serce śmieje gdy na nią patrze :D Gratulacje także dla starszego brata, który będzie strzegł swojej siostry :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratulacje. Córeczka jest cudna :-). Niech się zdrowo chowa. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja jednak uważam, że lepiej jak Ewelinka nam się nie będzie chowała... przecież gdzie jej będziemy szukali między szmatkami Dorci ??? ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratulacje :) Mała jest przesłodziutka :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna!!! Takiego słodziaczka, to tylko całować:)
    Gratuluję Ci z całego serca!!! Wspaniałe dzieciaczki:) Pewnie jesteś dumna z obojga.

    OdpowiedzUsuń
  26. Wiem,że jesteś po raz drugi Mamą, widziałam juz w innych miejscach ale na blog akurat teraz zajrzałam, gratuluje raz jeszcze, życzę zdrówka duzo tobie i małej no i jej braciszkowi równiez. Pozdrawiam twoją całą rodzinkę:))

    OdpowiedzUsuń
  27. Wróbelkowe gratulacje dla całej rodzinki, wraz z najlepszymi życzeniami!

    OdpowiedzUsuń
  28. Serdecznie dziękuję wszystkim za życzenia i gratulacje :) Minął już miesiąc od narodzin, maleńka czuje się dobrze, rośnie jak na drożdżach, więc i ja powolutku wracam do szycia :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Twoja ewelinka w dniu wyjscia se szpitala to kropla w krople moja wiki

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...