17 stycznia 2012

CANDY

Serdecznie zapraszam wszystkich na moje pierwsze Candy :)
W lutym zbliża się rocznica bloga więc jakaś okazja jakby nie było jest. Postanowiłam więc zorganizować malutką rozdawajkę :) Do wzięcia jest kupon tkaniny 50cm*150cm w ciekawy gazetowy czarno-biały wzór, egzemplarz elegantki z wykrojami oraz kosmetyczka pełna krawieckich przydasi (zamki, guziki, kolorowe tasiemki itp.)
Przy okazji chętnie poznam nowe osoby, zajrzę na Wasze blogi, zobaczę co ciekawego tworzycie...













Aby wziąć udział w zabawie, musicie zalinkować niniejsze Candy u siebie na blogu oraz zostawić komentarz pod tym postem.
Candy trwać będzie do dnia 19-go lutego.
Losowanie późnym wieczorem, bądź dnia następnego... Zapraszam i życzę szczęścia w losowaniu :)




1 mobart 2 michuteria 3 Joanna 4 Kulinia 5 Roma 6 marciulaTOja 7 Jasper 8 Trojanda 9 Izoldka 10 Anko 11 Diana 12 LavInArt 13 Kre-Akcja 14 paskudka 15 Mariolka 16 kiboko 17 Fioolcia 18 KATKA 19 lapappilon 20 skimmia 21 JotHa 22 zainspirowana 23 mordka 24 yolcia 25 gagipa 26 barbaratoja 27 guma balonowa 28 Lady Iness 29 Musta 30 raeszka 31 Alexa 32 kamillia 33 awona_73 34 mari 35 Ula 36 JoKo

38 komentarzy:

  1. O!Widzę,że jestem pierwsza.Fajnie być na początku ogonka,ale czy to będzie szczęśliwym losem?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja druga w kolejce! Nie mogłam się do ciebie nie zapisać:)

      Usuń
  2. Z wielką przyjemnością i nadzieją na wygraną się zapisuję:))) Cukiereczki świetne....

    OdpowiedzUsuń
  3. Juz staje grzecznie w kolejce:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Dalszego pełnego pasji blogowania życzę. Rozgoszczę się w kolejce: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja się zapiszę, ale nie dla siebie, a dla mojej mamy, niedługo są jej urodziny.

    OdpowiedzUsuń
  6. nie mam bloga... więc udostępniłam na FB - czy mogę dołączyć się do candy?

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również ustawiam się w kolejce :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo chętnie dołączę do zabawy :) Informacja o candy na podstronie mojego bloga "Candy i konkursy".
    Zapraszam również na moje candy :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jestem tylko krawcową domową ale z przyjemnością zapisuję się do zabawy.Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam z wielką chęcią zapiszę się do zabawy i zapraszam na candy u siebie

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne rzeczy przygotowałaś :) Z miłą chęcią ustawiam się w kolejce i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. 18 lutego mam urodziny, więc może... :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Miło mi się wpisać i zaprosić na swojego bloga.Pozdrawiam.
    http://by-mariolka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za zaproszenie, chętnie skorzystam:) i z wielką przyjemnością zalinkuję bo przepiękne to Candy

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe candy, jednak nie szyję więc nie będę zmniejszała swoim udziałem szans na wygraną osobom, którym Twoje przydasie bardziej się przydadzą:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. O, coś dla mnie! Zgłaszam się z wielką nadzieją i jednocześnie zapraszam na filcowo - kwiatowe candy do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. hello!
    I want to play with you...please enter my name....

    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne candy zorganizowałaś i ja z chęcią ustawię się w kolejce :-)
    pozdrawiam ciepło i zapraszam do mnie na http://kwiatynatury.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna tkanina. Bardzo by mi się przydała. ;-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. chętnie i ja dołączę do zabawy jeśli mogę :)
    ciekawie tu u Ciebie :)
    co prawda dopiero zamierzam się uczyć szyć... na razie bawię się biżuterią i decou, ale mam nadzieję, że to mnie nie dyskwalifikuje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście, że nie... zapraszam do zabawy... :)

      Usuń
  21. Może ja będę miała to szczęście i wygram :)
    Oczywiście już się zapisuję:)

    OdpowiedzUsuń
  22. witam:)
    Z chęcią zapiszę się do Twojej zabawy:)
    Pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  23. z przyjemnością dołączę do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  24. Milutko u Ciebie!
    Zapisuję się i idę rozgościć się na Twoim blogu.
    http://barbaratoja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. z przyjemnością dołączę do twojej zabawy

    OdpowiedzUsuń
  26. z wielka checia sie zapisze a takze zapraszam do siebie na candy :)
    http://krzyzyki.blogspot.com/2012/02/moje-urodzinowe-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Ojjjj cudności! :) Staję ochoczo w kolejeczce i zapraszam na candy do siebie :D

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  28. Z chęcią się zapisuję :).

    OdpowiedzUsuń
  29. Oczywiście się dopisuje i zapraszam na mój blog FlashArt.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja też się zapisuję i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  31. Z przyjemnością dołączam do zabawy i zapraszam do mnie na candy powitalne:)
    Pozdrawiam-Iwona.

    OdpowiedzUsuń
  32. Super cukierki,dopisuję się do kolejki.Pozdrawiam mari-sweetcarrot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. oo to jeszcze jaa
    tak na ostatnia chwilę, ale tkaninka mi się bardzo podoba, a ze jestem szyjaca to krawieckie przydasie przygarnę jak najbardziej
    pozdrawiam serdecznie
    Ula :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jeśli jeszcze i ja mogę?
    Wiem ze w ostatniej chwili ale może się jeszcze uda :)
    Pozdrawiam serdecznie
    http://szydelkojoko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...