9 sierpnia 2016

Torebek ciąg dalszy...

Kolejne torebki ruszają w świat:

Jako pierwsze wyleciały z mojej pracowni sówki:
torebka i kosmetyczka w brązowo-beżowych odcieniach:


i kolejna grafitowa:

dwie jeansowe listonoszki z typowo letnimi haftami:


beżowe listonoszki z haftami:

kotki i batoniki:


i jeszcze jedna taszka o zupełnie innym fasonie...

 Znalazłam w SH torebkę z urwanym uchem w cenie 1zł - jakość made in china - szyciowy kicz (ściegi, wykończenie) 

Ale zdobyć szablony za złotówkę? Czemu nie? 
Rozprułam, odrysowałam i wykroiłam z zupełnie innej tkaniny

i taka torebusia mi wyszła:
Jednak nie wiem czy powstanie kolejny egzemplarz, gdyż nieźle namęczyłam się nad wykończeniem... nie chciałam, żeby było "na odwal się"  jak w chińskim oryginale więc wszystkie szwy wykańczałam lamówką i w dodatku ręcznie.
 Na łukach było tak grubo, że maszyna nie chciała współpracować...  ale jakoś poszło... 


Póki co, krótka przerwa w torebkach a już wkrótce - nowe eko-torby :)









10 komentarzy:

  1. Śliczne te listonoszki z rowerem i napisem summer! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) a wyhaftowane na jeansie wyjątkowo fajnie się prezentują :)

      Usuń
  2. a to ty jesteś specjalistka od toreb :D świetnie ci to wychodzi brawo, a sówka to haft maszynowy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję :) Pierwsze dwie sówki to haft maszynowy, ta na beżowym tle w okularach to aplikacja (na hafciarkę)
      Ostatnio u mnie coraz więcej torebek z haftami :)

      Usuń
  3. torebka z rowerem to mój typ- fantastyczna! reszta tez jest super :) a w ostatniej super Ci się udał interes z wykrojem :) piękna torebka wyszła!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ula :) Stare, zużyte torebki o ciekawych fasonach to świetny sposób na zdobycie ciekawego wykroju. A hafty rowerów są też w innych wersjach... szkolnej, jesiennej i paru innych...

      Usuń
  4. Fantastyczne torby wszystkie sówki, rower, lato - trudno by mi było wybrać jedną.
    Pozdrawiam serdecznie i ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejne super prace. Bardzo podoba mi się listonoszka z - chyba sówką w okularach :) Cudny haft.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super torebki, ta ostatnia odwzorowana dla mnie rewelacyjna. Dzięki bardzo za jej umieszczenie, bo podrzuciłaś mi pomysł na torebkę jesienną dla mnie.Czekam na kolejne wspaniałee "twory"

    OdpowiedzUsuń
  7. Dorotko, prześliczne te Twoje torebki!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...