6 września 2014

Wymianka torebkowa

Pisała już o niej Sylwia, pisała o niej Paulina...
Pora na moje podsumowanie i krótką recenzję:)

Ja szyłam dla Sylwii. Nieodłącznym elementem torebki miał być patchwork. Według własnego uznania i pomysłu. Sylwia zasugerowała, że chciałaby torebkę z jasnego jeansu i pastelowych tkanin w odcieniach bieli i różu...
Miałam dylemat jaki wybrać wzór na torebkę, gdyż już kiedyś łączyłam w patchworku tkaniny cienkie(bawełna) i grube(jak np.jeans) i wychodziło nieciekawie... zrobiłam więc z bawełny osobny element patchworkowy i wszyłam go pomiędzy grubszą tkaninę, dzięki czemu uniknęłam nierówności... Początkowo ta wstawka miała być wmontowana tylko na przodzie, ale tak mi się spodobała, że zrobiłam z niej również boczne, podręczne kieszonki :)
Przód ozdobiony haftem maszynowym, z tyłu duża luźna kieszeń, w środku podszewka z trzema kieszonkami... całość zapinana na zamek. Torebkę już pewnie widzieliście u Sylwii ale jeszcze raz ją Wam pokażę:
Dodam jeszcze, że zanim uszyłam w/w model kombinowałam z innym wzorem... jednak było tam trochę niedociagnięć, nad którymi muszę popracować, a ponieważ szkoda mi było wyrzucić mój eksperymentalny panel, uszyłam Sylwii dodatkowo torbę na zakupy :) Prawda, że z daleka nie widać co jest źle :P
i jak to zwykle przy wymiankach bywa, mały gratisik dla Sylwii:

A teraz o torebce szytej dla mnie. Zażyczyłam sobie taką w letnich kolorach i miała koniecznie pasować do chusty, w której noszę córę i być na tyle duża, żebym zmieściła do niej swój cały rozgardiasz.
Paula stanęła na wysokości zadania, zresztą zobaczcie sami:
i jeszcze dwa zdjęcia pożyczone od Paulinki:
Tkaniny są cudne, dobrej jakości, udało mi się też wszystko do niej zapakować jadąc na urlop. No i co najważniejsze pasuje do chusty :)
Zdjęcie trochę kiepskie, bo robione w biegu i słońce w oczy świeciło, może kiedyś podmienię na lepsze :P
Oczywiście ja również dostałam cukierasy:
Dziękuję Wam dziewczyny za świetną wymiankę, mam nadzieję, że za jakiś czas urządzimy podobną, co Wy na to?
Teraz po krótkim urlopie wracam do maszyny i realizacji sierpniowych zamówień, bo troszkę mi się ich nazbierało ;) Pozdrawiam!

11 komentarzy:

  1. Świetne torebki poszyłyście! Wszystkie są absolutnie piękne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny prezent przygotowałaś - dwie wspaniałe torby oraz piękne dodatki.
    Córeczka już duża !!!
    Torbę Pauli widziałam na jej blogu - pasuje do chusty i bardzo "pakowna" się wydaje:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie połączyłaś ten zestaw tkanin, no i ten dodatek w postaci haftu, rewelacja, wszystko pięknie ze sobą się zgrało. Masz niesamowity talent do komponowania i projektowania. Nie wspomnę już o precyzyjnym tworzeniu ;-) Podziwiam.
    Torba, którą otrzymałaś jak widać na zdjęcia spełniła wszystkie Twoje oczekiwania i z pewnością będzie bardzo przydatna.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie torebki super. Kazda inna a kazda chcialoby sie miec

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne torby i cudnie dobrane tkaniny. Wykonanie wpędza w kompleksy takie mniej zdolne jak ja :))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne torby! Świetna wymianka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nominowalam Cię do Liebster Blog Award, więc zapraszam do mnie po szczegóły. Jak nie chcesz brać udziału, to przepraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne torby i jak zwykle szczęka mi opada do ziemi. CUDOWNE !!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wymianka wspaniała, bo takie torby uszyła jedna drugiej,że podziw bierze:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne torby! cudne! cudne :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj. Przeglądam twój blog od wczoraj <3 :) i podziwiam Cię baaardzo. Powiesz mi Doroto skąd masz tę chustę i z jakiego ona jest materiału, bo spodziewam się dziecka i tak myślę o tej chuście ,jest tyle rodzai. Co prawda na jesień się spodziewam więc do noszenia jeszcze daleko. , ale zanim się zdecyduje to się coś więcej dowiem. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...