19 sierpnia 2013

I Cieszyński Jarmark Piastowski

W niedzielę 18-go sierpnia odbył się w naszym mieście I Cieszyński Jarmark Piastowski. Impreza odbyła się na płycie rynku, zjechało się panad 30 artystów-rękodzielników z całego górnego śląska. Prezentowano przeróżne techniki rękodzieła - różne rodzaje biżuterii artystycznej, ręcznie malowane pudełka i koszulki, mnóstwo zabawek i maskotek jak na jarmark przystało, poza tym decoupage, scrapbooking, torebki z filcu i wiele innych...
Razem z koleżanką Asią z bloga "Strefa Koloru" również postanowiłyśmy wziąść udział w tej imprezie i załapałyśmy się na dodatkowe stoisko. Było super - kolorowo i wesoło! Pogoda dopisała, klienci również tłumnie przybyli na cieszyński rynek a stoiska z rękodziełem cieszyły się dużym zainteresowaniem. To był mój pierwszy udział w tego typu imprezie i mam nadzieję, że nie ostatni.
A to nasze skromne, wspólne stoisko: zdjęcia trochę marne, bo było duże słońce, ale coś tam widać :)

więcej zdjeć z imprezy można obejrzeć tutaj i tutaj

a na koniec jeszcze znana jarmarkowa piosenka...
no po prostu musiałam ją tu wkleić, gdyż chodzi za mną od wczoraj :)


pozdrawiam serdecznie wszystkich współwystawców i wspaniałych klientów :) Spotkamy się za rok :)

8 komentarzy:

  1. oj musze sie rozejrzeć czy u mnie czegos takiego nie organizują

    OdpowiedzUsuń
  2. Super:) Piosenka Maryli też:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :) i życzę w przyszłości więcej tego typy imprez :) powodzenia i nieustającej weny :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna jarmarkowa premiera Doris !♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prace miałyście! Śliczne i kolorowe stoisko! Suuuuper!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. super sprawa! ja także musze o tym pomyśleć:-) a skoro jestes zadowolona i za rok chetna to tym bardziej mnie motywujesz. A kop mi się należy bo od przeprowadzki jakoś motywacji mi brak

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak przyjemnie teraz gdy zimno i ponuro oglądać takie zdjęcie.
    Choć słonko dziś też nam świeci , oby jak najdłużej :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...