15 lutego 2013

Po-walentynkowo :)

Dziś będzie bardzo króciutko... chciałam tylko pokazać prezenty z ostatniej wymianki walentynkowej, w której brałam udział na forum szyjemy po godzinach...
Ja robiłam prezent dla diabolo - oto co przygotowałam:



Wzamian dostałam wspaniałą niespodziankę od Beatki:

Poza tym dało mi się skończyć także walentynkową eko-torbę na zakupy "zakochane pingwinki" która ma być dodatkową nagrodą dla obserwatorów w moim Candy, na które można się jeszcze zapisać. Oto ona:

7 komentarzy:

  1. Wspaniały prezent przygotowałaś.
    Bardzo mi się wszystko podoba - wiadomo czerwono :):)
    Ściskam mocno!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przypadkiem weszłam na Twojego bloga ale nie żałuję! Twoje prace to istne cudeńka! ahh...Aż nie chce się wierzyć, że to wszystko ręcznie wykonane! Z przyjemnością będę zaglądać tu częściej!:* Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakochałam się w tych pingwinkach, torba śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Och ta torba Dorota jest z bajki;))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wymianka bardzo udana :) A torba z pingwinkami - CUDO!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dorotko mnie podoba się wszystko !!!
    Lubie takie zestawienie kolorów :))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...