29 stycznia 2013

Torebkowe candy :)

Zapraszam wszystkich serdecznie na moje drugie CANDY...
Okazji aby je ogłosić jest chociażby kilka. Właśnie dzisiaj, 29-go stycznia przypadają trzecie urodziny mojego synka, w lutym mija także druga rocznica blogowania, poza tym stuknęła mi setka obserwatorów i licznik wybił 30tys odwiedzin... :)

Do wygrania jest książka "Oryginalne torebki" + zestaw potrzebny do uszycia torebki, w skład którego wchodzi: tkanina zasadnicza, podszewka, zamek, ewentualnie jakieś dodatki typu guziki, magnesy...
Na zdjęciu są trzy przykładowe tkaniny ale postaram się przygotować więcej zestawów kolorystycznych. Osobie, która wygra, prześlę na maila zdjęcia tkanin, spośród których będzie mogła wybrać zestaw dla siebie...
Wśród moich obserwatorów rozlosuję jeszcze jedną niespodziankę a będzie to stworzona specjalnie na tą okazję walentynkowa eko-torba na zakupy :)

Aby wziąć udział w zabawie, podlinkujcie niniejsze Candy u siebie na blogu oraz zostawcie komentarz pod tym postem. Candy trwać będzie do 8 marca-ogłoszenie wyników dnia następnego...
Zapraszam... :)
Lista chętnych:
1.Terenia 2.anulek 3.Slonka 4.Miły Drobiazg 5.Hanka 6.Moje Małe Rękodzieło 7.Anko 8.manita 9.Diana 10.Maxii - AGA 11.sputniczek 12.eniutek 13.Оля (osm) 14.Weronka 15.nawrosia art 16.Dorota 17.mrumru 18.skimmia 19.Ilonusek 20.lapappilon 21.Magdalena 22.barbaratoja 23.MadeleineHandMade 24.Ania Arbuzowa 25.Luiza 26.pomieszane-poplątane 27.niebieskości 28.Montownia Ody 29.Myszelka 30.kamillia 31.nabiegunachArt 32.Anna Biedrońska 33.klamaja 34.hsd 35.migotka.30 36.Modrak 37.oliwkowe pasje 38.Dom z mozaikami 39.madebymali 40.magdowo 41.Monia Fioletowa 42.raeszka 43.Monika 44.Kreatywna Gonia 45.Trojanda 46.Beatka03 47.Joanna Cwynar 48.inga 49.Ania

46 komentarzy:

  1. Jestem pierwsza z życzeniami szczęśliwego i radosnego kolejnego roku dla synka !!!

    Ściskam mocno !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. 100 lat dla synka!!! i wszystkiego najlepszego!!!!Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Spełnienia marzeń dla synka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam,wszystkiego dobrego dla Maluszka, serdecznie pozdrawiam, rozpoczęłam drugą setkę obserwatorów:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj ja byłam 99 wiątym obserwatorkiem-Może do mnie szczęście się uśmiechnie.. Jakby mnie baaaardzo uradowały te twoje słodkości:) Posłusznie z uradowaną minką czekam na rozwój wydarzeń.Pozdrawaim cię bardzo serdecznie i przesyłam masę Anielskich buziaków dla synka.

    OdpowiedzUsuń
  6. mam tę książkę, więc nie ustawiam się, ale warto o nią powalczyć , więc życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z przyjemnością zapiszę się na torebkowe Candy szczególnie chciałabym książkę bo jakieś szmatki to bym znalazła.Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo chętnie się ustawiam. Super candy.

    Ale u Was będzie imprez, jedna za drugą. szaleństwo pełną parą.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oczywiście się zgłaszam na tak wspaniałe candy a obserwatorką jestem od dawna, gratuluję też blogowych statystyk a dla synka życzę wszystkiego co najlepsze

    OdpowiedzUsuń
  10. O matko jakie super Candy. Grzecznie ustawiam się w kolejeczke i z niecierpliwością będę czekać na wyniki. Cudnie było by wygrać. Link ląduje na moim blogu. Pozdrawiam AGA

    OdpowiedzUsuń
  11. wprawdzie bezblogowa jestem,ale chętnie tu zaglądam:)
    Dla synka-buziaki duże urodzinowe:)****
    Dla Ciebie-wielu pomysłów i czasu do ich realizacji:))**
    Sputniczek

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy raz tu goszczę i " podobuję " mi się :)
    Zapisuję się na candy z wielką przyjemnością .
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam,wszystkiego dobrego dla synka :)
    Z przyjemnością zapiszę się na Candy. Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Również zapisuję się na candy :)
    Serdeczne pozdrowienia dla Ciebie i syneczka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jako,że marzę o tym,by uszyć sobie (może nie tylko sobie) torebkę,
    to bardzo przydałaby się taka fajowa książeczka.Oj tak.
    Staję zatem w tej kolejeczce .
    Pozdrawiam cieplutko synka i jego mamusię.Iwona.

    OdpowiedzUsuń
  16. zgłaszam się na wspaniałe candy i zapraszam do siebie na candy przy okazji
    http://w-wolnejchwili.blogspot.com/2013/01/pierwsz-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  17. nie szyłąm jeszcze torebki ale lubie próbować nowe rzeczy :) więc ustawiam się

    OdpowiedzUsuń
  18. ustawiam się i ja szybciutko w kolejeczce :-)
    informacja o candy na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Przyłączam się do zabawy i z niecierpliwością oczekuję na wyniki!

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    quiteja@interia.eu
    Pozdrawiam :)
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję wszystkich rocznic i życzę dużo miłych dni.
    Oczywiście zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  22. Pewnie, że sie zapisuję i zapraszam na moje candy jeśli masz ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jejku! Z wielką chęcią wezmę udział! Bardzo fajne i twórcze Candy :)
    pozdrawiam i zapraszam do mojej zabawy:
    http://szezlaczek.blogspot.com/2013/01/candy.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Zapisuję się do kolejki :)
    Pozdrawiam ciepło!

    http://tymczasowaprzestrzen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystkiego najlepszego dla synka:) Wspaniałe candy:) Bardo inspirujące:)

    OdpowiedzUsuń
  26. O, jakie super candy! Wszystkiego najlepszego z okazji każdej okazji, która skłoniła Cię do ogłoszenia tej zabawy! :)
    Pozdrawiam i zapraszam ewentualnie na moje dziwne candy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Dorotko, najserdeczniejsze życzenia dla Ciebie i synka :)
    Świetne candy,więc zapisuję się ochoczo. A Twojego bloga obserwuję już od jakiegoś czasu (to delikatna sugestia, że baaaardzo mi się podoba pingwinkowa torba :)))))
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  28. Fantastyczne candy, zapisuję się z przyjemnośćią. Bardzo przydała by mi się taka instrukcja jak uszyć torebkę. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystkiego Najlepszego!
    Chętnie ustawię się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  30. Witam :) Zapisuję się z przyjemnością. Zapraszam również do siebie na Candy (http://nabiegunach-art.blogspot.com/2013/02/podsumowanie-roku.html)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. wszystkiego bajecznie kolorowego dla syneczka :)na candy sie zapisuję bo szycie toreb staje sie moją wielką miłością :)

    OdpowiedzUsuń
  32. OOO ile okazji do świętowania :D wszystkiego najlepszego dla synusia a dla Ciebie z okazji drugiej rocznicy blogu :) życzę z tej okazji jak największej liczby obserwatorów, odwiedzin i komentarzy :D Nagrody przygotowałaś fantastyczne :D bardzo podoba mi sie pomysł na zestawik do zrobienia własnej torebki na który sie oczywiście zapisuje ;)
    Pozdrawiam ciepło... Kinga
    klamaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Zapisuję się również. Wspaniała nagroda. Pozdrawiam :)
    http://haft-szydelko-druty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Po takie cudowności z chęcią ustawię się w kolejce.Może mi się poszczęści.
    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  35. I ja też się zapisuję.
    http://www.modrakcafe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. zgłaszam się, bo ta książka od dawna mi się marzy :) dołączam do obserwatorów, banerek na moim blogu w zakładce "konkursy wyzwania i zabawy"
    pozdrawiam ciepło
    http://oliwkowepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Absolutnie nie mogę tego przegapić, zgłaszam się do zabawy. Pozdrawiam. Ala

    OdpowiedzUsuń
  38. Chętnie uszyję swoja pierwszą torbę:)zgłaszam się do zabawy oczywiście:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Przyłączam się do gratulacji miłych sercu rocznic;) Pozdrowionka ;)
    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Z wielką chęcią przyłączę się do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  41. I ja również chętnie powalczę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Z przyjemnością się zapisuję do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  43. I ja ustawię się w kolejce i z przyjemnością zostanę na dłużej :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Grzecznie ustawiam się w kolejce i przy okazji zapraszam na rozdawajkę do mnie: http://beatka03.blogspot.ch/2013/02/cukierasy-na-2-urodziny.html A dla synka - spóźnione wszystkiego naj naj naj!!!

    OdpowiedzUsuń
  45. Nigdy jeszcze nie uszyłam torebki, więc chętnie spróbuję :)
    pozdrawiam i zapraszam: http://www.jocart-pracownia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. O i ja i ja się ustawiam

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...