11 maja 2012

NIE! dziękuję!

Ostatnio zostałam zaskoczona wyróżnieniem blogowym, które dostałam od inki Nie sądziłam, że mnie to kiedyś spotka... Bardzo dziękuję Inko za wyróżnienie, to miłe, ale na przyszłość proszę o nie wyróżnianie mojego bloga, ani nie umieszczanie mnie w innych zabawach blogowych, które działają na zasadzie łańcuszka. Najmilszym wyróżnieniem dla mnie są Wasze komentarze i to one cieszą mnie najbardziej - dzięki nim poznałam osoby, o których istnieniu nie miałam pojęcia, a które tworzą piękne rzeczy... Dlatego postanowiłam zamieścić u siebie banerek informujący o tym, iż nie chcę otrzymywać wyróżnień. Nie miejcie mi tego za złe, niesprawiedliwe bowiem byłoby wyróżnienie kilku, czy kilkunastu blogów, skoro jest ich tak naprawdę dużo więcej, poza tym nie lubię zbyt dużo o sobie opowiadać, więc co mogłabym sensownego napisać? Bardzo wszystkim dziękuję za odwiedzanie mojego bloga, mam nadzieję, że mimo wszystko będziecie tu zaglądać :)
Jednak, żeby nie był to taki ponury post zachęcam wszystkich do wzięcia udziału we wspaniałych konkursach organizowanych na forum "szyjemy po godzinach" Obecnie trwają aż cztery konkursy o różnorodnej tematyce - zachęcam Was do brania udziału, do wygrania wspaniałe nagrody a czasu coraz mniej... Sama zamierzam w niektórych z nich wziąść udział (więc póki co na razie przerwa we wpisach) ale nie zdradzę Wam co będę szyła... Co to będzie zobaczycie po ogłoszeniu wyników ;) Pozdrawiam Wszystkich serdecznie :)

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...