4 lutego 2014

Krótka relacja z urodzin...czyli BoloLolo :)

Czasem zmuszam się do uszycia czegoś, czego szyć nie lubię, a mianowicie wszelkich wypychanek typu lalki i inne cuda...
Po prostu irytuje mnie tego typu szycie, jakoś nie mam wyobraźni i zręczności w łapkach na tyle, aby stworzyć coś perfekcyjnie.
Podziwiam wszystkie dziewczyny szyjące lalki, króliczki i inne zabawki... Szacun dla Was za cierpliwość i precyzję....
Ale co miałam zrobić jak synuś zażyczył sobie maskotki ze swojej ulubionej kreskówki? I tak w pocie czoła powstał Bolek i Lolek - pokraki czworonożne (według mnie, bo dla synusia są fantastyczne, prześliczne i w ogóle naj naj...) Koniec końców jest taki, że mama niezadowolona, bo miało być perfekcyjnie a nie jest, a juniorowi gębusia się śmieje od ucha do ucha... Ponieważ nie znalazłam w sieci szablonów na bohaterów (w końcu są to zabawki licencjonowane) metodą prób i błędów musiałam jakoś wykombinować je sama... A oto moje pokraki:
i przeszczęśliwy junior :)
Goście też byli i tort był i prezenty...i tak stuknęły nam 4 latka :)

19 komentarzy:

  1. Uważam,że sa rewelacyjni! Chętnie bym ich uszyła:). Pozdrawiam pełna zachwytu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dorotko błagam, proszę nie marudź. Bolek i Lolek są super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anitko, te ręce im wyszły jak u goryli :( Ale nie mam już cierpliwości, żeby poprawiać... ;)

      Usuń
    2. że niby co??? Ręce mają wspaniałe, jeśli są odpowiednio długie to mogą je zaplatać:) Bolek i Lolek wypisz wymaluj jak żywi!!! Są kapitalni! Z mojej strony pełen szacun!

      Usuń
    3. dzięki Grazynko...
      i chyba tej opcji z zaplataniem rąk będę się trzymać :P

      Usuń
  3. Najlepsze życzenia dla małego Jubilata!!!
    A Bololo są swietni!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzy słodziaki ♥♥♥
    Brawo mamusiu solenizanta!!!
    Najlepsze życzenia ♫♫♫

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie pokraki ? co ty wypisujesz ? Oni są naprawdę super !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. cuda, a nie pokraki. od razu widać, że to Bolek i Lolek, syn ma powody do domu, bo i mamę twórczą ma i jeszcze kolegów z bajki. (ps. moja zuzka - o rok młodsza - też ostatnio zakochana w bolku i lolku)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak prawdziwi. To teraz kolej na Reksia:) No i jeszcze Tola została:)
    Naprawdę świetne chłopaki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bzdurzysz kochana !!! Fajne chłopaki ci wyszły ( wszystkie 3 ) :))))) . Nie jeden by chciał takich kumpli.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego dla Juniora!
    Zabawki są ekstra! I Ty piszesz, że szyć nie umiesz?! Są bombowe! Jak żywe!!!! Genialne i fenomenalne!!!!!!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bolek i Lolek jak żywi, powinnaś być zadowolona!!! Wszystkiego naj dla małego jubilata :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne są te "pokraki", choć tak bym ich nie określiła:). Gratuluje talentu, skoro poradziłaś sobie bez szablonu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Spóźnione, ale mimo to najserdeczniejsze życzenia dla synka !!!
    Nie mu się marzenia spełniają, tak wspaniale jak to które zrealizowałaś - fantastyczne zabawki !!!
    Ściskam mocno i pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję! Maskotki wyszły super, synek widać bardzo zadowolony a to najważniejsze. Wszystkiego najlepszego dla niego! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego najlepszego dla Jubilata, a Bolek i Lolek wyglądają jak z kreskówki, no identiko. SUPER.

    OdpowiedzUsuń
  15. Najładniejsze "pokraki" jakie widziałam w necie:) Ma Pani ogromny talent. Pozdrawiam i życzę więcej takich udanych pokrak. Babcia Marta.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...