10 stycznia 2014

Poduchy z bohaterami dobranocek

W końcu się uszyły :) Miały być prezentem świątecznym, lecz nie zdążyłam, więc junior otrzymał je dopiero teraz.
Ale lepiej późno niż wcale ;) Dwie poduszki z ulubionymi przez synka postaciami dobranocek - Reksiem oraz Bolkiem i Lolkiem.
Wzory na aplikacje znalezione na stronach z kolorowankami dla dzieci. Wystarczyło dobrać odpowiednie szmatki, przenieść obrazek na tkaninę i naszyć a później połączyć w całość. Przytulaniom nie było końca...

i każda poducha z osobna:

Założenie było takie, że poduszki te miały pełnić raczej funkcję ozdobną niż użytkową, coś w stylu: "nie ruszaj, bo się pobrudzi" :P
Ale coś mi się zdaje, że raczej nie spełnią tego zadania ;)

Do codziennego przytulania uszyłam mu jeszcze jedną poduszkę, taką zwyczajną z traktorem.
Ją też uwielbia, zresztą dla niego poduszek nigdy dość, zbiera je po całym domu i tworzy z nich budowle, jak z klocków ;)

22 komentarze:

  1. ale super poduchy! mi też ich za mało w domu ;) reksio to mój faworyt ale traktor wcale zwyczajny nie jest i bardzo mi się podoba! widzę że w aplikacjach jesteś już mistrzynią :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszły genialnie! Wcale się nie dziwię, że są ciągle przytulane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te poduchy sa świetne, wszystkie trzy :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe podusie!!! Aplikacje genialne!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniale wyszły - wcale się Młodemu nie dziwię :)))
    dobrego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama bym się do takiej poprzytulała :D . Szczególnie do Reksia <3

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowne !!szkoda ze ja takich nie miałam będąc dzieckiem.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne poduszki, ktorych nigdy nie za wiele

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne dobranockowe podusie,a Junior jaki z nich zadowolony!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastycznie wyszły te Twoje aplikacje bajkowe - bardzo mi się podobają !!!
    Traktor też świetny z Twoimi dodatkami.
    Pozdrawiam cieplutko !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dorotko poduszeczki śliczne,
    a Reksia, Bolka i Lolka znam z dzieciństwa moich córek
    fajnie, że Dawidek też zna te bajeczki :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Rany !!! Jesteś niesamowita a ja myślałam że to gotowe paneliki z bajkami. Teraz to mnie dobiłaś :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Bajkowe podusie są GENIALNE! Piękne aplikacje, postacie jak żywe! :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Reksio oraz Bolek i Lolek wyszli Tobie świetnie, napracowałaś się- ale było warto :) I oczywiście zgadzam się, że poduszek nigdy dość :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne poduszki, bardzo dobrze że NIE będą tylko do patrzenia!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bajkowe poduchy są bajeczne!!! Reksio , Bolek i Lolek to moje dzieciństwo, to moi idole :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Urocze poduszki:) Podziwiam Cie że z taka dokładnością, tak pięknie uszyłaś. Na początku myślałam, ze miałaś gotowce więc , co to za sztuka. A Ty włozyłaś tyle pracy:)Podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Super poduchy. Ja uwielbiałam pszczółkę Maję i jej Gucia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Poduchy powalają, śliczne.
    U moich dzieci to z Filemonem i Bonifacym zrobiły by furorę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...