24 sierpnia 2011

Torba na laptopa

Nareszcie udało mi się uszyć coś, do czego przymierzałam się od dawna-
mianowicie torbę na laptopa. :)












Dodatkowym bodźcem, który mnie do tego zmotywował było wyzwanie na Patchworkowej gwieździe.
Tematem wyzwania jest cudna technika patchworkowa, o której dotychczas nie miałam pojęcia. Zaczęłam przeglądać linki do podanych stron z tutorialami i postanowiłam, że też muszę spróbować. Stwierdziłam, że trudne to nie jest, jedynie pracochłonne i wymagające anielskiej cierpliwości, ale się udało... Na początku jeszcze nie wiedziałam, co będzie tematem cathedralu... wszędzie na blogach widziałam cudne poduszki, ale ja w moim małym mieszkanku niestety nie mam na nie miejsca :( Z początku myślałam o torebce, jednak kiedy już wycięłam i zaprasowałam swoje kwadraty i połączyłam je w całość już wiedziałam, że będzie to front do torby na laptopa. Wybrałam technikę z zaprasowywaniem i troszkę się namęczyłam... myślę, że chyba łatwiej byłoby ze zszywaniem kwadratów. Chciałam jeszcze jakoś zatuszować miejsce rozchodzenia się łuków, bo niespecjalnie mi się to podobało, gdyż tu i ówdzie były małe nierówności, niektórzy przyszywali w tym miejscu guziczki, ja wybrałam pasmanteryjne kwiatuszki.
Poniżej torba w kilku odsłonach...






22 komentarze:

  1. Jest wspaniała! Dzisiaj właśnie biłam się z myślami,czy uszyć torbę na laptopa,czy zrobić trochę biżuterii.To drugie wygrało,ale tylko dlatego ,że maszyna odmawia mi posłuszeństwa.Jeszcze raz - piękna i oryginalna torba!.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, zachwycająca, no, po prostu brak mi słów. Cudownie uszyłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  3. REWELACJA!!!!!! Wzor,kolory,wykonanie wszystko na celujacy+ ... az chyba odgapie, a na pewno musze sprobowac "cathedral"

    OdpowiedzUsuń
  4. Noooo kochana to zaszalałaś !! Śliczna torba !!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oglądałam na filmikach ten sposób zszywania kwiatków, to bardzo pracochłonne, ale jakie śliczne.
    Torba baardzo kobieca;-)))

    OdpowiedzUsuń
  6. No Kochana dałaś czadu!!! Twoja Torba będzie z pewnościa obiektem pożądania.... Jest fantastyczna!!!! Cathedral Windows wyszły Ci cudownie!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie! Dziewczyny to świetnie określiły! Dałaś czadu! Jest piękna i precyzyjnie uszyta! A pomysł z kwiatuszkami bombowy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję dziewczyny za tak miłe opinie, cieszę się, że torba się spodobała. Póki co, może jeszcze Wam się uda coś uszyć przez ten tydzień... choćby podusię ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. jest tylko mały dynks - w konkursie mogą brac udzial prace nigdy wczesniej nie publikowane w necie...

    OdpowiedzUsuń
  10. normalnie szczęka opada :)


    chylę bardzo bardzo nisko czoła :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Przed wrzuceniem na bloga nigdzie publikowane nie było, a przy wyzwaniu nie znalazłam info na temat czy może być publikowane czy nie...

    OdpowiedzUsuń
  12. Mistrzostwo!!!
    Jak zwykle pełna perfekcja - jak zawsze nie mogę wyjść z podziwu :)
    Dawno nie zaglądałam - widzę, że produkcja toreb w końcu ruszyła pełną parą ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale cudo:) Fantastyczna po prostu!

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczna torba!

    OdpowiedzUsuń
  15. Sliczna torba! A moze pokusisz sie o tutorial? ;) Albo wzor na sprzedaz :D Bo takiej torby jeszcze w wielkim necie nie widzialam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Torba jest prześliczna!!! aż mi się zechciało takie ubranie dla mojego lapka sprawić ... tylko ja nie umiem wszywać zamka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastyczna torba!!!! Jestem pełna podziwu:) Wyjątkowa i zachwycająca!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Rewelacyjna torba...delikatna, kobieca...misterna robota. Podziwiam talent i cierpliwość...mnie by chyba jej zabrakło :-) przy okazji gratuluję słodkich maleństw....serdecznie pozdrawiam Iza z domowego ciepełka

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...